Pihenés vagy túlélőtúra? Nem mindegy, hogy hova megyünk kikapcsolódni!
2015. október 30. írta: Kidsoasis

Pihenés vagy túlélőtúra? Nem mindegy, hogy hova megyünk kikapcsolódni!

Amikor még várandós voltam a kisfiammal és átmentem babalátogatóba az egyik barátnőmhöz, nagy lelkesen mesélte, hogy milyen szuper volt a hosszú hétvégéjük az akkor kb. 5 hónapos lányukkal. Lelkesen ecsetelte, hogy mennyire kipihente magát, mennyire csúcs volt a szállás és hogy tényleg milyen bababarát volt a hely.

Én is legalább olyan lelkesen hallgattam, mint ahogy ő magyarázott, de ez volt az a pont, amikor kicsit felhúztam a szemöldököm, mert akkor még fogalmam sem volt, hogy mit jelent ez a gyakorlatban. Meg is kérdeztem tőle, hogy mit is ért az alatt, hogy bababarát a szálloda, hogy is van ez, és egyébként is, hogy sikerült ilyen klasszul kipihenniük magukat, mert arról azért volt némi sejtésem, hogy egy ekkorka gyerkőccel ez bizony nem kis kihívás. 

És akkor elkezdett mesélni…

Széles mosollyal magyarázta, hogy már a megérkezésükkor le volt nyűgözve, hogy milyen jó volt egyáltalán már csak belépni is a szálláshelyre.  De amikor részletesen elkezdte ecsetelni, hogy ha éppen úgy alakult, akkor letette a kicsit egy bébiszitterhez, aki vigyázott a picire, így a férjével egy kicsit be tudtak ülni a jakuzziba. Aztán tovább taglalta, hogy amikor szoptatási idő volt, akkor se kellett felkullognia a szobába, hanem egy arra kialakított szobában csendben meg tudta etetni a kislányát, majd a peluscserét követően vissza tudta adni a kicsit “megőrzésre”. Aztán kifejtette, hogy mennyire nem volt probléma a babakocsival való mozgás a szállodában és egyébként is milyen csúcs volt a szoba, volt ágya a babának is, és minden olyan biztonságos volt mint otthon…

8dcf9f42e9aeac004da00192d1d8184a.jpg

Akkor meghallgattam, hümmögtem is kicsit, pedig nagyon érdekelt, hiszen mindig is úgy voltam vele, hogy gyerek ide, gyerek oda, mi bizony jönni-menni fogunk. Akkor azonban még nem értettem, pontosabban, nem éreztem ennek a valódi súlyát. Persze, azóta, hogy már én is anya vagyok és egy kisfiú totyog körülöttem, már értem. Értem és érzem, hogy mire gondolt akkor, hogy mennyire fontos mese volt ez. 

Azaz, ma már, hogy sokat voltunk szerte az országban a kicsivel, szépen kikristályosodott számunkra is, hogy mekkora különbség van egy minősített bababarát szálloda és egy mondjuk úgy, sima szálláshely között. Óriási!

És hogy mi az, ami igazán nem mindegy? A biztonság és a komfortérzet talán a két leginkább számottevő kérdés, no, de persze azt sem lehet szó nélkül hagyni, hogyha ilyen körülmények között töltünk el néhány napot, akkor sokkal nagyobb esélyünk van arra, hogy úgy érezzük magunkat utána, hogy pihentünk és feltöltődtünk és nem úgy, mintha egy túlélőtúráról jöttünk volna haza…

A bejegyzés trackback címe:

https://utazikacsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr958036720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása